Op 📅 maandag 19 november a.s. begint bij FC Klazienaveen een cursus verenigingsscheidsrechter en er zijn nog enkele plaatsen vrij. De cursuskosten worden door v.v. Schoonebeek betaald.

Dit is een cursus die bestaat uit 4 lesavonden en een paar wedstrijden fluiten bij je eigen vereniging. De tweede cursusavond is op 17 december a.s. In het voorjaar van 2019 zullen de 3e en 4e cursusavond nog ingepland worden. Aan het eind van de cursus krijg je een diploma. Ontdek hoe mooi het fluiten van een wedstrijd kan zijn!

Degene die belangstelling heeft kan zich opgeven bij het bestuur, bij Herman Wesseling of Johnny Berens.
Inmiddels hebben Dennis Hemme en Sander Rohling zich al opgegeven🔝.

Help de vereniging en de voetballers en geef je op. Want zonder scheidsrechter geen voetbal.