Vrijdag 15 april ging voorzitter Richard Eising op bezoek bij Fokke Tienstra in het UMC Groningen. Fokke is daar vanwege aanhoudende ernstige gezondheidsproblemen. Een operatie aan zijn slokdarm zorgde voor veelvuldige complicaties wat uiteindelijk resulteerde in een dwarslaesie en andere ernstige gezondheidsklachten. Een onvoorstelbaar hard gelag voor Fokke zelf, zijn gezin en familie. Nog steeds zijn er grote zorgen om zijn gezondheid.

Fokke is al decennia lang op het sportpark van v.v. Schoonebeek actief in diverse rollen; als voetballer, jeugdleider, grensrechter, kantinemedewerker, lid van de klussenploeg en kantinecommissie en ook op andere momenten als het nodig is. We kennen hem als iemand die geen blad voor de mond neemt om zijn mening kenbaar te maken. Achter zijn woorden schuilt een grote betrokkenheid bij onze vereniging en hij laat dat merken in woorden en daden.

Vanwege zijn vele verdiensten voor onze club gedurende een lange periode heeft het bestuur besloten dat het ondanks de huidige zorgelijke situatie wel het moment is om Fokke Tienstra tot erelid van onze vereniging te benoemen. Afgelopen vrijdag ontving Fokke de oorkonde voor het Erelidmaatschap uit handen van onze voorzitter Richard Eising. Fokke bedankt voor al jouw inspanningen voor onze vereniging!We wensen Fokke, Wilma, de (klein)kinderen en familie veel sterkte in de komende periode.

Bestuur v.v. Schoonebeek

Fokke kan veel steun gebruiken in deze periode, kaartjes voor hem kun je sturen naar:

Carboonlaan 237766 BG

Nieuw-Schoonebeek