Zolang het kan blijven we voetballen op sportpark “de Gruinte”. ⚽️ Naast de bestaande maatregelen is het belangrijk dat alle personen op ons sportpark het goede voorbeeld geven en rekening houden met elkaar. Samengevat is het goed om dit te weten bij het voetballen van wedstrijden op ons sportpark:

1️⃣. Bij wedstrijden zijn alleen de personen welkom die een rol hebben bij de organisatie van de wedstrijd en alleen als ze geen klachten hebben en 1,5 meter afstand houden tot anderen. Naast de spelers zijn dat coaches, stafleden (teammanager, medische staf), officials, bestuursleden, vrijwilligers en/of chauffeurs. Bij thuiswedstrijden mogen er dus geen ouders van Schoonebeek of SWB-spelers op het sportpark zijn.

2️⃣. We gaan ervan uit dat per team niet meer dan dit aantal personen aanwezig zijn:
 25 personen bij teams die op een volledig veld voetballen
(11 tegen 11 )
 20 personen bij teams die op een half veld voetballen
(8 tegen 8)
 15 personen bij teams die op een kwart veld voetballen
(6 tegen 6)

3️⃣. Vanuit het (jeugd)bestuur is een coördinator aanwezig

4️⃣. Kleedkamergebruik bij wedstrijden volgens de kleedkamerindeling

5️⃣. De toiletten zijn bereikbaar, de kantine zelf is afgesloten

6️⃣. De kantinemedewerkers zorgen ervoor dat:
 Er buiten thermoskannen met koffie en thee klaar staan