Mededeling bestuur vv Schoonebeek:

Het kabinet heeft dinsdagavond 13 oktober wederom een aantal extra maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Helaas worden er de komende weken geen wedstrijden gespeeld. Deze extra maatregelen zijn ingegaan op woensdagavond 14 oktober 22:00 uur en over 14 dagen wordt de balans opgemaakt, naar verwachting zullen deze aanvullende maatregelen de komende 4 weken gelden.

Voor de vv Schoonebeek betekent dit de komende weken:
– De kantine is in ieder geval t/m 10 november gesloten.
– Je bent alleen welkom op sportpark “De Gruinte” als je een rol hebt bij de organisatie van trainingen.
– Alle trainingen vinden plaats zonder publiek. Ouders kunnen hun kinderen voor de trainingen afzetten bij het toegangshek en na afloop daar ook weer ophalen. Het is niet toegestaan om tijdens de training te blijven kijken. Heeft u daar als ouder vragen over? Neem contact op met de trainer of leider van het team waarin uw kind speelt.
– Kleedkamers zijn en blijven gesloten voor iedereen.
– Tijdens trainingen en wedstrijden maak je uitsluitend gebruik van jouw eigen bidon.
– Jeugdteams t/m JO-19 mogen in teamverband trainen, houden hierbij 1,5 meter afstand tot de trainers.
– Jeugdteams t/m JO-19 mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
– Bij seniorenteams kan het hele team trainen verdeeld in groepjes van maximaal vier personen

• in die groep van maximaal vier personen moet men anderhalve meter afstand houden ten opzichte van elkaar
  • het moet herkenbaar zijn welke sporter bij welk groepje hoort
  • voor buiten gelden geen maximum aantallen; de anderhalve meter in combinatie met de grootte van het sportoppervlak is hierin leidend
  • de trainer wordt niet gerekend tot het viertal

– Indien je verzorging nodig bent, maak je een persoonlijke een afspraak met Anouk of Robin. En bij de verzorging heb je een mondkapje op.
– Na afloop van de training/wedstrijd dient eenieder sportpark “De Gruinte” zo snel als mogelijk te verlaten, je blijft dus ook niet kijken naar een andere training.

Aanvullende corona maatregelen 15-10-2020
– De herindeling van het 4-fasenvoetbal wordt vooralsnog op 1 november gepubliceerd.
– De kantine kan gebruikt worden voor commissie overleg, hierbij is een maximum van 10 personen toegestaan. Houdt hierbij de onderlinge afstand in acht.

Heb je klachten? Blijft thuis en laat je testen!
Pas hygiëne toe!
Hanteer de 1.5 meter afstand regel!
Ben je (positief) getest? Geef dit door aan jouw trainer/leider. Zij geven dit door aan het bestuur van beide verenigingen voor eventuele vervolgstappen voor de verenigingen.
Alle verdere maatregelen om het Corona virus tegen te gaan blijven van kracht.

Het bestuur van de vv Schoonebeek