Er was een vaste groep mensen die regelmatig de v.v. Schoonebeek teletekstpagina’s via RTV Drenthe (pagina 337) raadpleegde. Via teletekst was het programma en de uitslagen van de senioren en jeugd te zien. Daarnaast was er de gelegenheid voor andere (dorps)berichten als daar ruimte voor was. Velen hebben zo bijvoorbeeld een bedankje voor de ontvangen fruitmand erop laten zetten.

TV Drenthe is gestopt met het aanbieden van de teletekst clubpagina’s. Teletekst kunnen we dus niet meer gebruiken om onze leden te informeren. De betreffende pagina’s zijn nog wel te raadplegen via onze website onder de noemer Teletekst; https://www.vvschoonebeek.nl/teletekst/. Op die manier zullen we het actuele programma en de uitslagen presenteren. Dit is nog in ontwikkeling en in hoeverre we hiermee doorgaan is ook afhankelijk van het gebruik van deze pagina’s. We kunnen namelijk zien hoe vaak deze pagina’s worden bezocht.

Op de smartphone kun je desgewenst een sneltoets aanmaken waardoor je met 1 druk met je vinger bij deze nieuwe “Teletekstpagina’s” terecht komt.

Op een Android toestel kan dit door bij het bezoeken van de pagina rechts bovenin te drukken op de 3 verticale puntjes, dan te kiezen voor ‘Toevoegen aan startscherm’ en dan te drukken op Toevoegen.

Op een iPhone gaat het door bij het bezoeken van de pagina onderin het scherm te drukken op de rechthoek met de pijl naar boven en dan drukken op ‘zet op beginscherm’ en dan op Gereed.

—————————————————————————–

Het nieuws rondom v.v. Schoonebeek is te volgen via de website, Facebook, Twitter en Instagram. Bij het maken van de berichten wordt afgewogen op welke media het wordt geplaatst.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.