Na een prima start met bij vlagen goed voetbal van Schoonebeekzijde was het toch Twedo dat de score opende. Na balverlies in de opbouw werd in 18e minuut de 0-1 op het scorebord geproduceerd. Hierna nam Twedo wat meer het initiatief en voetbalde de derdeklasser in hun tweede oefenwedstrijd makkelijker dan Schoonebeek. Toch bleef Schoonebeek prima op de been tot tevredenheid van de trainer.

Na de rust kwam Schoonebeek wederom prima uit de startblokken. Ondanks de wisselingen in het veld bleef het spel verzorgd en werden er een aantal prima kansen gecreĆ«erd. Zo redde de goalie van Twedo een paar keer keer bij de kansen voor Schoonebeek. In de 68e minuut was het toch weer Twedo dat het net wist te vinden. Doordat de buitenspelval niet goed dichtklapte scoorde de spits van Twedo de geboden kans, 0 – 2.

Hierna instonden er over en weer nog wat kleine kansen maar dit was niet meer van invloed op het eindresultaat. Al met al was het een nuttige wedstrijd voor beide teams. Aanstaande zondag 1 september mag Schoonebeek 1 voor de beker thuis aantreden tegen SVBC uit Barger Compascuum, aanvang 14:00.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.