Begin november startte een verenigingsscheidsrechters-cursus in Klazienaveen waarvoor Dennis Hemme zich ook had aangemeld.

Iedere cursusavond bestond uit een deel theorie en een deel praktijk (wedstrijd fluiten en herkennen van spelsituaties). Tevens moesten er minimaal 4 wedstrijden worden gefloten waarvan een rapportje werd opgemaakt door een begeleider.

Door omstandigheden is de doorlooptijd van de cursus door de KNVB behoorlijk verlengd waardoor de cursus net voor het eind van het seizoen is afgerond. Dennis heeft de cursus met succes afgerond en heeft zijn eerste diploma al in de pocket.

Dennis heeft ook al diverse wedstrijden voor de vereniging mogen arbitreren. Ook heeft hij al een wedstrijd voor het convenant bij vv Bargeres gefloten. De vereniging heeft gemeend om Dennis daarom ook in een nieuw scheidsrechters tenue te steken.

Namens het bestuur en de scheidsrechters commissie van vv Schoonebeek willen we Dennis feliciteren met het behalen van het diploma en wensen hem succes bij het fluiten van zijn wedstrijden.