Voor het eerst in jaren is er in de herfst een andere actie dan de verkoop van loten door de jeugdleden van v.v. Schoonebeek. Dit jaar heeft het jeugdbestuur een verkoopactie omtrent de verkoop van stroopwafels op touw gezet. Met de opbrengst worden de activiteiten voor de jeugd en de aanschaf van materialen bekostigd💰.

De jeugdleden komen langs met een bestelformulier waarmee je de stroopwafels bestelt. Het dringende advies is om het betreffende bedrag direct af te rekenen. De jeugdleden moeten de formulieren en het geld voor 🔟 november inleveren. De stroopwafels worden ongeveer in de laatste week van november aan huis bezorgd op Nieuw Schoonebeek. Worden de stroopwafels verkocht aan personen buiten Nieuw Schoonebeek dan worden die stroopwafels bezorgd bij het jeugdlid waar ze zijn besteld.