Geen vuiltje leek er aan de lucht bij een 3-0 voorsprong maar Dalen/DSC kwam voor rust nog terug tot 3-2. SWB had aan een punt genoeg maar de ruststand zorgde toch voor wat extra spanning in het veld en langs de zijlijn.

Dat duurde in de tweede helft niet lang want toen de 4-2 viel was het duidelijk, dit gaan ze niet meer weg geven. Ook met de vele supporters langs de lijn was er maar 1 optie, het kampioenschap vieren!

Ook SWB MO15 verovert twee keer de eerste plek, geweldig gedaan en gefeliciteerd!

Met: Julia wenneker, Kira wesseling, Liz Mohlmann, Lynn imming, Babeth Huser, Manon koop, Kim krussel, Britt bakker, Jessica Nijhoff, Nynke Striper, Esmee Huser, Dewi Hoogenberg, Carlin Fuhler, Nikita Niers, Estelle Kroezen, Noa Eikens, Nathalie Schwieters

Begeleiding
Mike Mohlmann, Aron Beerling, Wilfred Huser, Eddy Huser, Alexander Hoogenberg en Esther Wesselingfoto van Voetbalvereniging Schoonebeek. foto van Voetbalvereniging Schoonebeek.

foto van Voetbalvereniging Schoonebeek.