Afgelopen zaterdag (10 maart) was het dan eindelijk zover. Het nieuwe tenue van SWB MO15 kon getoond worden. Door afgelasting van onze eerste competitie wedstrijd (spelersgebrek bij BDE MO15-2) leek het er op dat het niet door kon gaan, maar DVC’59 MO15-1 was bereid om vriendschappelijk tegen ons te spelen. Het nieuwe tenue kon dus gelukkig ook meteen getest worden.

De sponsors Hendri Paas van PAAS TOTAALAFBOUW en Jeroen Kuipers van KUIPERS & KOERS BOUW waren beide aanwezig om het tenue aan te bieden. Voor de wedstrijd werd het team samen met de sponsors op de foto gezet. Beide sponsoren werden door de voorzitters Geert Bos (Weiteveense Boys) en Henk Visscher (vv Schoonebeek) toegesproken en kregen als dank een bloemetje en een attentie aangeboden. Namens het hele meidenteam en begeleiding willen we de sponsors PAAS TOTAALAFBOUW en KUIPERS &KOERS BOUW dan ook heel erg bedanken voor dit mooie tenue!

Hier kunnen we weer een tijd mee vooruit en kunnen we ons laten zien! De meiden zijn er heel erg blij mee en zullen zeker hun best doen om de goede lijn van voor de winter in een geheel nieuw tenue voort te zetten.  Hopelijk zien we de beide sponsoren de komende tijd nog eens langs de lijn om ons aan te moedigen.

De wedstrijd tegen DVC’59 MO15-1 begon voor beide teams wat onwennig zo na de winterstop. Het was weer even wennen maar gaande de wedstrijd pakten beide teams het goed op . De wedstrijd werd met een 4-0 overwinning afgesloten voor SWB MO15-1. Uiteraard willen we DVC’59 MO15-1 ook heel erg bedanken dat ze tegen ons wilden oefenen.