Bijna was deze uitslag niet tot stand gekomen want er was heel lang geen scheidsrechter beschikbaar voor deze wedstrijd. En zonder scheids kunnen we echt niet voetballen. Gelukkig kregen we zaterdagmiddag bericht dat Jordy Schepers wel wilde fluiten. Hij vond het best lastig om met fluit een wedstrijd te leiden maar het lukte hem prima om de wedstrijd ordelijk te laten verlopen. Jordy bedankt!

P.S. de wedstrijd werd met 5-4 gewonnen dus misschien is het een goed idee om Jordy vaker als “thuisfluiter” op te stellen?

De nood blijft hoog om elke wedstrijd van een scheidsrechter te voorzien, dus wil je meer weten over het fluiten van een wedstrijd meld je dan bij Herman Wesseling of Henk Herbers.