Onze club van TV Drenthe is aanstaande zondag 17 september aanwezig bij Schoonebeek – Dalen.

In deze derde bekerwedstrijd valt de beslissing wie er doorgaat naar de knock-out fase van de beker. Beide ploegen wonnen hun eerste twee wedstrijden. Schoonebeek met 4-1 en 1-0 van respectievelijk Vios (O) en Bargeres.

Derdeklasser Dalen won met 6-1 en 2-1 van deze tegenstanders. Dalen heeft daardoor genoeg aan een gelijkspel en dus moet Schoonebeek winnen om de poulefase te overleven. Een week later begint voor beide ploegen de competitie.

De wedstrijd begint zondagmiddag om 14:00 op sportpark De Gruinte en de samenvatting is zondagavond te zien in het programma Onze Club op TV Drenthe wat wekelijks vanaf 18:34 wordt uitgezonden.

Vragen en/of opmerkingen over de website? Mail het naar webmaster@vvschoonebeek.nl!